Upper East -

Ingen otur än så länge!

Idag är det fredag den 13:e men idag är den första fredagen på 2 veckor som jag inte krossat ett glas i matsalen! Och det är bra. Då slipper jag kommentarer som "har inte du gjort det här förut", "jag har deja vu, det här är tredje gången va? samt "Grattis för tredje gången". Kanske är det inte otursdag för mig utan för alla andra som inte får den  lunchunderhållning de är vana vid.
Sarah - Rosendal --> 1-0

Och nummer två! När jag kom till skolan imorse var det en liten lapp på skåpet från TTP som det stod "Att förneka kärleken är att förneka livet". Jag blev lite fundersam och skrev en egen liten lapp "ska jag ta det där som en pik?" . Det tyckte alltså jag var fyndigt! Efter matten kom jag tillbaka och då fanns ännu en liten lapp på skåpet där det stod "I krig och kärlek är allt tillåtet". Mitt skåp = anslagstavla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0