Upper East -

Jag har en hemlig fantasi, och den inkluderar dig...

Igår kväll spenderades kvällen och natten hos Carro tillsammans med Mikaela (och Carro såklart). Det slutade med att jag och C började spela sms-roulette och det kanske var roligt då men jag kommer inte kunna se Labbrocken i ögonen igen. Det började lite snällt men avslutades mer och mer urspårat (se rubrik). Kul.

Jag vill minnas att jag och Mikaela somnade i soffan men jag vaknade ändå i Carros mammas säng (tillsammans med de andra) och det första jag kände var smärtan i mina magmuskler. Den första tanken var: "rör dig inte, du kommer bara märka att du har ont på fler ställen", men då upptäckte jag att jag hade ca 10 väldigt undrande sms att svara på. Och jag måste säga att folk är förvånande negativa till en knullfestival i amsterdam men förvånande positiva till en svensk variant. Japp, sånt sysslar vi med på söndagkvällar. Också kul.

Och btw, dagens outfit är något så sexigt som mjukisbyxor och t-shirt från räddningsverket toppat med katthår och soda streamad läsk. The hot chick liksom...


Kommentarer
Postat av: The Toll

Mums på outfiten Sarah XD Låter ju inte helt fel :P

2009-02-17 @ 00:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0