Upper East -

Stress, stress, stress, varför kommer allt på en gång?

Jag har så otroligt mycket i skolan inom de närmsta 3 veckorna. Kan ju bara göra en kortfattad lista:
1) Essä-frågor om novellen Otur
2) Renskrivning av debattartikel (till någon gång denna vecka)
3) Labbrapport i fysik
4) Diverse sidor att läsa i kemi och fysik
5) Nationella prov i Matte C
6) Kemiprov
7) Prov i Etik och Livsfrågor
8) Religionsprov
9) Biologiprov
10) Affish om proteinsyntesen

Det känns bara fantastiskt! Idag har jag i alla fall skrivit både essäfrågorna och debattartikeln. Ska plugga lite matte också. Jag har fått så dåligt självförtroende i skolan. Jag känner att jag kommer få IG på alla prov och har ont i magen när vi ska få tillbaka dem. Ändå så brukar det gå ganska bra. Jag fasar dock för Matte D.

Nej, nu måste jag plugga matte. Jag känner mig ändå ganska flitig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0