Upper East -

Success!

För andra dagen den här veckan: Success!
Vaknade ganska väldigt trött efter en vild natt, och med vild menar jag faktiskt inte tio tequila shots, fem drinkar och ett paket cigaretter som avslutas med en misslyckad bussresa hem, utan vild som i en galen hemmakväll med matlagning och Wii. Detta avslutades istället med en högst välplanerad och lyckad bussresa hem. Success!
 Men som sagt, trots att det är alla hjärtans dag så ska man upp och jobba som en annan livegen men just nu är min ekonomi så nerkörd i botten att jag är glad att jag har ett jobb att gå till! Och det var ganska kul, jag fick bjuda på gelehjärtan i alla fall! Fick tips om sportlovsjobb. Success!
Kommer hem och däckar i soffan. Går sedan vidare till något så aktivt som att organisera mina bilder på datorn. Jag känner att jag faktiskt kommit en bit på väg! Success!
Och kvällen blev ju lika bra som jag hoppats när jag, M och E åkte till C och hade Alla hjärtans dag-mys tillsammans =) Och jag fick vääääärldens finaste kort som jag kommer spara för resten av mitt liv. Gah, nu kommer tårarna igen! Anyway, Success!

Trots att jag inte har något speciellt förhållande till Alla Hjärtans Dag så kan jag nog säga att den här hittills varit min bästa! Synd bara att jag somnade under filmen, men jag tror att jag fattade grejen...

Hur som haver så ska jag gå upp om 5 timmar för imorgon ska det vankas ridning. Jag och mamma ska hoppa och sist detta inträffade kunde jag inte gå som folk på tre dagar. Då var det höstlov, nu är det sportlov, det ska vi vara glada för! Men sängen kallar på mig nu. Puss


Kommentarer
Postat av: charlotte

låter som en najs dag!!

kram

2009-02-15 @ 18:38:38
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0