Upper East -

Success

Den här dagen har faktiskt varit fylld av seger och glädje! Till exempel var jag sen till bussen men hann trots allt med den. Success! Sedan var det engelskaprov och det gick ganska bra. Success! Efter matten drog alla bertarna samt gullfia ner på stan och jag drack champangethé som var jättegott. Success! Och vi pratade och diskuterade lovet och massa annat intressant, très trevligt och uppiggande. Success!

Och nu sitter jag och slappar lite. Jag brukar aldrig plugga kvällen efter ett prov men imorgon drar det väl igång igen! Det är dock operation dagsverke så jag slipper 90 minuters biologi, 90 minuters kemi och 40 minuters engelska. Success! Istället ska jag och Mikakadua göra smycken i kyrkan. Slappt, kul och gratis lunch! Yes sir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska vi döpa sayeh till då ? saybert eller kobert XD

2009-02-11 @ 15:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0