Upper East -

Utkast: Sitter på ...

Sitter på fysiken och Lillefots Morfar pratar om kulors hastighet, kastvidd och vinkeln alfa. As I care, jag vill bara ha kaffe just nu. Och glass. Gud vad gott... Istället är det 25 minuter kvar på den här lektionen och sen 75 minuters religion! Är det okej? Nej, våra fredagar är inte lika trevliga som förra terminen, men det är smällar man får ta. När den här lektionen är slut ska vi köpa kaffe! Jag längtar redan!

Det är tur att det är Lillefots Morfar som håller i fysiklektionen. Bara idag har han kläckt ur sig tre roliga citat:
1) M: Du har varit fysiklärare ganska länge...
    LFM (Lillefots morfar): Nej, inte så länge.
    M: Hur länge då?
   LFM: Mjaa, 43 år
2) En telefon ringer och eleven springer ut för att svara
    LFM: HALLÅ, HALLÅÅÅ?! ÄR DET TILL MIG?!
3) LFM: Vi kan inte lite på den här fördömda kulan, fast den är så fin.

Ja, vi får se hur det tar sig. Det är ju inte SÅ långt kvar. Men jag känner också mer och mer att jag borde koncentrera sig. Om han frågar mig någonting kommer jag vara heeeeelt borta i galosherna.

Yey, vi öppnar boken för första gången, eller skriften som han uttryckte sig. Ergo Fysik B är i storlek att jämföra med en bibel i stortext. Ajdå, nu ska vi göra uppgifter =/ Wish me luck...


Kommentarer
Postat av: charlotte

snacka om att du byter design ofta..!

2009-02-06 @ 14:47:51
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0