Upper East -

Äntligen över!

Har nu äntligen blivit av med kemiprovet och jag tror faktiskt att det gick bra (peppar, peppar). Och jag har faktiskt ansträngt mig och pluggat mycket så om det går bra är jag verkligen värd det. Nu är det tyvärr så att mina skolbestyr inte slutar där utan jag ska ha läst ut en bok och ha skrivit läslogg till imorgon vilket kan bli kämpigt. Å andra sidan har jag redan läst boken en gång så det borde gå ganska snabbt att skumma igenom den. Och svenskläraren har inte läst boken så i princip skulle jag kunna skriva "huvudpersonen heter Malte och bor i Kiruna och brukar äta bananer till lunch". Fast det hade kanske inte varit så trovärdigt. 

Det har varit och är fortfarande mycket i skolan, den här veckan har varit jättestressig och nu längtar jag bara till HELGEN!!! För den kommer bli helt galen nu när allas vår Emelie blir myndig och allting! Fan va kul vi ska ha! Jag, Emelie och Carro kommer ju lätt äga hela Märsta! Jag är taggad till 1000.

Men tillbaka till verkligheten och läsloggen och sen etikdebatt, matteprov, indian english presentation, debattartikel, engelskaprov, fysiken och religionen ska börja och det är mest kaos och ingen ordning på allting just nu! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0