Upper East -

Inte okej natt

Igår ringde C mig vid femtiden och plötsligt hade vi spontanbestämt att vi skulle på nån fest i stockholm (hos Viktor, right?) och jag förstår inte hur det alltid blir såhär för oss!
Förutom att vårat skräckscenario att det skulle vara vi två och typ tio killar i en liten lägenhet slog in och jag kände bara för att vända i dörren och åka hem igen! Men det gjorde vi inte och det kom fler tjejer senare. Jag kände inte en käft där och det var egentligen inte riktigt Carros kretsar heller men vi hade kul. Stämningen var minst sagt chill av flera anledningar. Sedan visade det sig såklart att jag och Carro missade tåget hem och var tvungen att sitta på Mc Donalds och trycka i oss nuggets (vilket i o f s var gott!) i typ en och en halv timme innan stationshuset öppnade och då satt vi där i 20 minuter innan vi bestämde oss för att chansa på att upptåget skulle gå tidigare än regionaltåget som gick först klockan sju. Så 20 över fem tog vi pendeln till Upplands Väsby och tog Upptåget därifrån som i o f s inte heller gick förän tio i sju så vi fick vänta där i över en timme ändå.

Halv åtta på morgonen kom jag hem, halv åtta på morgonen hade jag också gått upp dagen innan. Nu ska jag gå och hämta min cykel och köpa Thaimat/Lillebrors kolor/Glass/Nånting annat. Hahah, ibland får man äta äckel. Mamma och Pappa har dragit till stockholm med Jocke och ska gå på museum och bio etc och lämnat mig ensam hemma. Tack familjen! De kommer inte hem förän halv sju. Så tills dess ska jag i protest sitta själv hemma och kolla på film! Sen ska jag plugga kemi! Sova kan man göra i graven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0