Upper East -

Ja hujeda mig

Plats: Studierum i skolan med 2 andra
Sysselsättning: Bloggar i total tystnad
Status: Hujeda mig

För ca en timme sen skrev jag ihop en lite hafsig bokredovisning om boken Smuts. För 10 minuter sen hade vi redovisningen och nu blev jag bara så otroligt trött! Jag är sjukt osugen på resten av dagen, är det värt att gå till idrotten om man inte ens har några idrottskläder? Jag känner mig väldigt ostrukturerad just nu och sugen på kaffe. Men det är i alla fall bra att vi har flyttat på svenskan så att vi inte har några lektioner efter idrotten =)

Finns det något nyttigt jag kan göra just nu? Istället för att bara sitta och hänga alltså? Tyvärr är jag tveksam... Varför har vi inga läxor nu för, när man faktiskt har tid? Nehe, då får jag väl göra min vanliga bloggrunda istället =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0