Upper East -

Jag erkänner

Okej okej, jag erkänner: Jag är bloggberoende. Jag läser säkert fem, sex bloggar om dagen men jag har tre stycken som jag bara inte kan sluta: Jag älskar era liv! Haha, jag vet inte varför jag inte kan sluta men jag är en av de få som faktiskt tycker att andras bloggar är intressanta!

Här är min top 3 lista
1) Min kära systers blogg - josten.blogg.se
2) Min kära systers kompis blogg - hannaminjamaria.blogg.se (detta är très mystiskt eftersom jag aldrig ens träffat henne men jag kan inte låta bli!)
3) Vikorias blogg - nakciv.bloggspace.se

Jag vet inte om jag rekommenderar bloggarna eller ej för jag är fast och det är inte alltid positivt. Men om ni söker bloggar att följa så är dessa inte helt fel!

Jag kan erkänna en annan sak som nästan är värre: Jag har under en kort period följt blondinbellas blogg, men den tiden är förbi!

Jag glömde tillägga att jag har ett nytt tillskott i min blogglista: musicismylife.blogg.se. Har inte riktigt fastnat för den än men det händer att jag kollar den då och då. Och sen kollar jag Mickans blogg också även om jag vet att hon aldrig skriver något!

Nu ska jag lyssna på mina fyra favoritlåtar: Human - the Killers, No stress - Laurent Wolf, Lost - Coldplay och Circus - Britney Spears!


Kommentarer
Postat av: viktoria

min blogg? :D hur är det? (:

2009-01-15 @ 15:37:04
Postat av: charlotte

I knoow! XD de var bara en väldigt kul grej..!

2009-01-16 @ 12:20:52
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: viktoria

jaa :/ just de när jag städade i förra veckan så hittade jag massa böcker som jag fick låna av er för nåt år sen. ska jag skicka dom till er?

2009-01-19 @ 14:30:12
URL: http://nakciv.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0