Upper East -

Sarah är Slö i Sverige

Mjae, jag tänkte hitta på någon bra tungvrickare som nostalgiskt minne från Bryssel men det jag inte så bra. Men det stämmer, jag har blivit sjukt slö. Det enda jag har gjort idag är att röja lite bland kläder, dammsuga och äta kakor. Det är illa, jag hade tänkt att plugga massor. Men det ska jag göra också. Snart. Och massor imorgon.

Imorgon måste jag dessutom vara lite socialt utåtriktad för det här duger inte. Jag har inte träffat någon annan än min familj sen vi kom hem i lördags. Eller, mammas och pappas kompis kom förbi ikväll och vi åt middag tillsammans men det är liksom allt. Inte bra!

Och snart börjar skolan igen och jag är så sjukt osugen. Vårat schema kommer vara hemskt den här våren och jullovet verkar ha försvunnit på en sekund. Hoppas att den här terminen går lika snabbt som höstterminen för jag längtar jättemycket till sommarlovet.

Nu bjuder jag på lite Brysselbilder för att pigga upp =P


Staden är väldigt fin
 
Vi levde nästan på belgisk choklad

Det var så sjukt mycket folk där. Det här var kanske en tredjedel
 
Förutom choklad levde vi på konserver. Då var ravioli lyxmat
 
Det var inte alltid så lockande med morgonbön klockan halv nio men det var väldigt mysigt
 
Bilden är lite suddig men jag ville inte ta kort med blixt under bönen

Lägger nog upp fler bilder sen, men inte just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0