Upper East -

Aktivering pågår

Idag har jag varit något mer aktiv än de senaste tre dagarna i alla fall. Jag och mamma har gått en promenad och sen har åkte vi in till stan. Jag måste aktivera mig själv så jag är lite van tills skolan börjar! För det är inte många dagar kvar nu! Jag var sjukt otaggad igår men det känns lite bättre idag! Och ikväll ska jag dessutom gå och lägga mig tidigt så att jag vänder tillbaka dygnet. Jag har hamnat i helt helt fel rytm!

Just det! En positiv sak: Idag börjar Top Model! Det måste jag se! Jag har saknat det...

Hm, det här var ett ganska ointressant blogginlägg. Piggar upp med lite bilder, det tycker i alla fall jag är kul!



Katedralen


Katedralen


Jag och Emelie i Katedralen


NYÅR!!!


Vi roade oss med polsk folkdans. Här är polackernas lönlösa försök att lära oss andra hur vi skulle göra. Det blev mest kaos


Lägger upp några gruppbilder någon annan gång =)


(krya på dig M)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0