Upper East -

Just shoot me

Jag kan ju inte direkt säga att jag var särskilt taggad på jobb halv sex imorse. Visst, det var trevligt igår, och det var definitivt värt det (speciellt taxifärden hem ;)) men 3 timmars sömn är helt enkelt not enough. Speciellt inte när man möts av en mindre happy face-kollega som beodrar en att dammsuga hela butiken kvart i sju på morgonen.

Å andra sidan har det hänt ganska mycket bra också.
1) Tiden går snabbt när man gör saker (även om det är dammsugning)
2) En gammal lärare från Thunman kom in och vi hade en lång och djup diskussion om språk och livet i allmänhet.
3) Min favoritkund kom in när jag stod och dammsög som bäst. Det lyser ju upp dagen en smula.

Dessutom så hjälpte en skakad cola ganska bra som uppiggare =D Däremot vet jag inte vad tandläkaren säger om det. Ska nämligen dit klockan tio över ett. Tycker synd om honom/henne. Jag ska nämligen äta sallad med vitlöksdressing till lunch. Mahaha MAHAHAHA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0