Upper East -

Taizé är på G!

Åh fyfan, dessa dagar efter Gotland har passerat i racer-takt! Jag har hunnit med så sjukt mycket men jag minns knappt något av det. Framför allt har jag jobbat som ett as. Det är ju kul att jag fick jobba nästan helt själv idag. Lena tog semester vid tolv och chefen sitter ju alltid upptagen. Och jag blir bara räddare och räddare för Alex.

I övrigt har jag hunnit packa, övniningsköra och prova den nya sushi + annan asiatisk mat-restaurangen som öppnat i Knivsta. Very very nice, funderar STARK på att bli äkta stammis. Vem vet, snart döper de en sushisort efter mig, haha.

Anyway, imorgon blir det Taizé, jag är väldigt spänd även om det känns högst overkligt! Men snart kommer Emelie hit och vi ska tagga tillsammans. Det kommer bli AWESOME! Jag hoppas bara att vi slipper sova i tält.

Yey, nu är hon hääääär!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0