Upper East -

Tidigt tidigt tidigt. För tidigt.

På jobbet tio i sju igen. Mitt huvud är lite tungt men jag har mitt älskade statoilkaffe med mig. Var tvungen att köpa frulle där. Föräldrar betyder frukost. Ensam betyder empty room i kylen. Men jag tänkte handla idag. Jag slutar ju tidigt =)

När jag vaknade imorse såg jag ut som Corpse Bride deluxe! Hade somnat med smink och i en vit blus och med håret i en otroligt trasslig och ovårdat "knut". Men jag var verkligen inte på humör för piffning klockan fem på morgonen och somnade om istället. Vaknade dock i tid, till skillnad från igår, och ser åtminstone någorlunda presentabel ut. Och framförallt taggad på nio timmar på jobbet =D Men det blir säkert kul. Mitt jobb har faktiskt blivit så mycket roligare på sista tiden.

Och nu kommer det ju kunder! Hurra! Sen måste jag ta ut gräsklipparna... Mitt jobb är sååå avancerat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0