Upper East -

Dagens dag

Dagens sinnesstämning: Nedbruten
Dagens sysselsättning: Jobba såklart. Det känns som om det är det enda jag gör nu för tiden
Dagens projekt: Tvätta färgmaskinen
Dagens upptäckt: En svamp blir blöt mycket mycket fortare än den blir torr
Dagens panik: Färgfläckar på mina vita skor
Dagens desperataste: Tvättade mina skor med penseltvätt, gick barfota medan de torkade och försökte även föna dem torra med KB's rosa hårtork.
Dagens lapp: Ey alla Knivsta Byggmarknad-biatches. Jag råder er att inte lägga mat direkt på den här köksbänken. Det är inte heller särskilt smart att slicka på golvet eller i sinken eller att tugga på NÅGON av trasorna. Risk för oxylatförgiftning. Puss. (Från mig till mina kollegor efter min skotvätt)
Dagens enda måltid: Pasta med tomatsås och parmesan (jag känner näringen flöda i min kropp)
Dagens promenad: En minst sagt intressant resa i Jossans fotspår (bokstavligt talat)

Kommentarer
Postat av: charlotte

sv; hahaaa, okej visst!

2009-07-29 @ 19:14:35
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0