Upper East -

Trött som en tok

Jag har varit helt sjukt aktiv idag. Jag gick upp halv sex och det var full fart på jobbet hela dagen, sedan blev det en långprommis med  mamma och Alma och sedan fick jag laga mat. Så nu ligger jag i soffan och kollar på Lyxfällan. Bredvid mig ligger Alma och sover och i andra soffan ligger mamma. Mysfaktorn är på topp! Jag är dock trött som en tok. Jag funderar på hur i helvete jag ska orka ta mig från soffan upp till mitt rum och min säng. Mamma kanske får bära upp mig helt enkelt. Så får det bli.

Kände just att jag blev jättesugen på kebab. Vet inte riktigt varför men jag önskar verkligen att jag hade en kebabtallrik här just nu. Rawr. Men nu måste jag tydligen gå runt huset med Alma. Sen får det faktiskt vara läggdags! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0