Upper East -

...

Kul att vi höll på att bli slaktade av myggor på vår promenad, och ändå hade jag mer eller mindre duschat i MyggA. Kom på lite senare att det stod "får endast användas på mindre områden, hela huden skall ej täckas. All annan användning är otillåten" på förpackningen. Oups säger jag bara...

Och nu säger pappa att ljudkortet är trasigt eller att det är något annat fel på datorn och att det är därför ljudet inte funkar. Helt enkelt: han vill omformatera datorn igen. Mm, kul för mig att jag måste sitta och
1) Spara alla bilder på USB
2) Spara alla bilder på internet eftersom man aldrig kan lite på USB.
Sist försvann nämligen typ alla mina Taizébilder från 2008 samt filmen vilket inte var så ultimat! Så från och med nu ska allt upp på nätet, fast såklart i privata album som ingen annan kan se. Flickr är fett bra men där får man bara ladda upp 200 bilder. Pixbox är bättre eftersom det är obegränsat vad jag vet. Sorry silver att det tar sån jävla tid bara!

Imorgon är det tillbaka till verkligheten och till jobbet. Jag är så otroligt inte taggad! Helst vill jag bara gå och lägga mig under en sten istället. Nu kommer jag nämligen att jobba 6 dagar i veckan i 3 veckor. Men jag klamrar mig fast vid tanken på den stora LÖNEN som kommer i augusti och september. Då ska jag fanimej leva loppan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0