Upper East -

Allram och Tjet crashar Gotland imorgon!!!

Helt ärligt: det kommer bli helt gryyyymt!!! En sak jag ska göra innan vi åker är att radera hela min kontaktlista på telefonen. Annars kommer ni alla få minst ett oväntat samtal mitt i natten om jag känner mig själv rätt. Och detta är varken behagligt för er eller för mig (framför allt inte för mig dagen efter =P). Men jag är så jääävla taggad.

Midsommar blev niiice, jag gjorde absolut ingenting hela dagen. Sen mötte jag upp Emelie och Mikaela och drog till Ängby Närlivs och köpte godis. Efter det blev det grillning chez moi och jag kan ju bara säga att jag är the grill master. Kvällen bjöd dock endast på tidig sömn i soffan hos mig med Mikaela och Emelie. Varför gå utanför dörren liksom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0