Upper East -

Europaval 2009

Nu har jag precis varit och röstat. Jag och pappa gjorde sällskap till min gamla lågstadieskola (♥) och röstade. Jag känner hur jag påverkar Sverige! Det känns riktigt bra.

Och nu är det fint väder igen, solen skiner och det är shortsväder. Yeey säger jag bara, så snart blir det prommis med M i solen. Det känns som det enda jag gjort idag är att ta promenader. Å andra sidan måste man ju utnyttja solen maximalt när man har chansen! Kanske får man till och med lite bruna ben, vem vet.


Kommentarer
Postat av: The Toll

Fuck att utnyttja solen! Att ligga inne och vara förkyld is tha shit! eller kanske inte...

2009-06-07 @ 22:42:44
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0