Upper East -

För vi har INTE tagit studenten nanana...

Ja igår tog alla treor studenten. GRRRRRRRRRRRRAAAAAAATTIIIS!!! Jag, Mikaka och Emelie var och kollade på Carros utspring och sen bar det av till Rosendal och vidare till stan där vi hejade på alla studenter. Jag vill också!!! Det var lite roligt när min gamla klass körde förbi. Alla var jättefulla. Mahaha. Själv får jag vänta ett år till. Men kan det bli bättre än att få åka flak med NV07A och få ta studenten med bl.a. M, E och såklart alla mina klasskompisar?

Kvällen, alltså jag orkar inte ens berätta om kvällen för jag gjorde inte bara saker jag är stolt över. Jag kan ju bara säga att resultatet är att jag har förstört mammas dyra strumpbyxor och spillt kolasås över dem och att jag har glass över hela min tröja. Och att jag ringde och väckte stackars Christoffer som jag pratat med en gång och det var i typ mars. I Sälen. Hur seriöst verkar det?

Och nu har jag även lovat att äta sushi i Uppsala ikväll, jag som inte ens gillar sushi. Men det blir sälert trevligt. Fast jag måste nog börja fixa mig redan nu. Jag kan ju säga att sliten är mer mitt andranamn än fräsch just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0