Upper East -

midsommar!!!

Yoho, det är midsommar nu. Kul att min midsommar verkar gå ut på att sitta hemma själv och vänta på bättre tider, haha. Vi får se vad dagen bjuder på, en lös plan var att åka ut till Kvarngården med Emelies familj. Men vi får se. Det är klockan två och nu, kvart i ett, sitter jag fortfarande med pappas enorma fjällrävenskjorta och lyssnar på gamla låtar på youtube.

Kanske ska man göra något normalt, typ duscha, äta frukost och borsta håret, men jag känner att mina batterier inte riktigt är där än. Men jag ska. Sen. Jag måste packa också. Faaan vad jag inte har lust med det. Men förr eller senare måste det ske. Min väska kommer vara så SJUKT tung! Men det är det värt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0