Upper East -

Momma's Boys avsnitt 3

Nu känns det som om jag inte gör något annat i livet än att uppdatera bloggen men detta tål att skrivas om!

Nu har jag precis sett senaste avsnittet av Momma's Boys och det blir bara bättre och bättre! 
I detta avsnitt fraktades det in en stooor låda FYLLD med bakgrundsfakta om tjejerna. Panik eller vadå? Hälften av  de där tjejerna hade tydlgen varit nakenmodeller. Så det hela resulterade i att Michelle som var Michels favorit var nära att åka ut eftersom hon varit playboymodell men fick stanna till slut. Brittany som var JoJo's favorit från förra avsnittet fick åka hem eftersom hon varit nakenmodell. Så kan det gå, så behåll trosorna på. Cara åkte också ut och hon fick något slags spel och började storgråta och skrika om att hon inte ens fick en date. Piiinsamt.

Jag undrar hur min egen fil skulle se ut... Antagligen inte allt för illa. jag har i alla fall alltid skött skolan och aldrig varit nakenmodell och kommer aldrig vara det heller. Vad kan det möjligen stå för negativt om mig? Jag tror att jag skulle bli alla mammors favorit om jag skulle ställt upp! Eller vad tror ni?

 Svärmorsdröm ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0