Upper East -

Mommas boys

Jag har verkligen hittat mitt absoluta favoritprogram någonsin: Mommas Boys på TV3. Ni bara måste se det, det är fan bättre än Paradise Hotel, Big Brother och Bachelor tillsammans! Det hela går ut på att tre killar (som ska föreställa skiiitsnygga och allmänt heta) får bo i ett stort hus tillsammans med typ 20 tjejer (som ska föreställa skiiitsnygga och allmänt heta) och de ska hitta "sin kääärlek".  Dessutom bor deras överbeskyddande mammor i huset och det är det som gör det så otroligt roligt!

Dessa mammor verkar tro att de har ALL rätt att bestämma vilka tjejer deras söner ska bli kära i och de ser det typ som en personlig förolämpning om någon av dem väljer en annan tjej. Det är helt sjukt, dessa mammor verkar inte riktigt friska! Lorraine som är mamma till Michel, började helt seriöst gråta när hon såg honom kyssa en tjej som hon inte gillade. En annan kille, Jojo, satt i poolen med en tjej och de höll också på lite mer eller mindre okej. Då kom Mrs B och klampade ut i baddräkt och satte sig bredvid. Får en mamma göra så? Efter hon gått fortsatte hångelpartyt och då ställde sig kärringen på balkongen och vrålade "Stop Jojo, STOP NOW!!!". Jag skulle helt seriöst strypa min mamma långsamt om hon gjorde så. Så otroligt pinsamt. Dessutom visas det ju på TV!

Det här programmet kommer jag såååååå följa! Tragiskt men sant.


Mommas Boys



Hellwoman (Mrs. B), Esther, Lorraine, Michel, Rob, Jojo


 


Kommentarer
Postat av: Mickis

JAG ÄLSKAR DET PROGRAMMET

2009-06-02 @ 09:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0