Upper East -

Smarta Sarah slår till igen

Kanske har en viss CL rätt när hon säger att man dödar hjärnceller när man dricker för jag känner hur min IQ-nivå verkar ha gått ner en smula. Mitt tangentbord har typ inte funkat sen i torsdags och jag har dragit i alla sladdar och hållt på. Först idag, 3 dagar senare, slår det mig att jag kanske skulle kollat batterierna först. Och självklart var det så enkelt.

Sarah's helg:

Fredag
Planer: Grym utekväll i Uppsala med Sayeh, Mickan, Astrid, Anna, Fanny och kanske Carro. Ta 02.20-bussen hem. 
Ändrade planer: Grym utekväll i Uppsala med Sayeh, Astrid, Anna och Fanny, ta 02.20-bussen hem.
Resultat: Grym utekväll i Uppsala med tidigare nämnda tjejer. Under kvällens lopp delades vi upp till att jag och Astrid var i ett gäng och Sayeh, Anna och Fanny i ett annat.
Efterfest: Jag och Astrid på skum efterfest med en argentinare och en grek. Varför vet ingen.
Hemkomst: Missade såklart 02.20-bussen och tåg 07.43-tåget hem.

Igår

Ursprungsplaner: Vara fit for fight på jobbet. Komma hem och göra något aktivt. Ligga hemma i soffan på kvällen.
Ändrade planer: Vara mindre fit fort fight för jobbet. Försöka göra en anständig outfit av de kläder jag hade dagen innan eftersom jag inte hann hem innan jobbet. Sova efter jobbet. Lugn utekväll i Uppsala med relativ tidig hemkomst.
Resultat: Var mindre fit fort fight för jobbet. Försökte göra en anständig outfit av de kläder jag hade dagen innan eftersom jag inte hann hem innan jobbet. Olugn kväll i Uppsala men med relativ tidig hemkomst.

Idag:
Planer: Vara asocial och inaktiv hela dagen. Inte lämna huset på hela dagen.
Ändrade planer: Vara asocial och inaktiv nästan hela dagen. Gå en promenad "sen".
Resultat: Var asocial och inaktiv nästan hela dagen, får se om promenaden blir av.

Imorgon:
Planer: Jobba 09.00-18.00. Dra mer eller mindre direkt till gåvan och fira Mickan. Åka hem tidigt på morgonen och antagligen åka direkt till jobbet igen.
Resultat: Det kan fan gå precis hur som helst men till jobbet ska jag.


Kommentarer
Postat av: The Toll

Haha, stackars sarah! Tell me everything about Federico tonight ;)

2009-06-15 @ 10:35:47
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0