Upper East -

Usch och fy, dumma Sarah

Känner mig som en DÅLIG arbetstagare som bloggar på arbetstid men idag har jag faktiskt varit sjuuukt produktiv. Så jag kan tycka att jag är värd en liten paus. Vad fan finns det annars att göra? Ibland gillar jag mitt jobb. Det hade dock varit en pain om vi inte hade haft en dator jag kunnat leka med. Och om Lena hade varit här, hon brukar hålla ett vakande öga på mig så att jag inte latar mig allt för mycket ;)

Jag letade lite efter häftklamror. Det är alltid lite läskigt för om de finns någonstans så finns de i Lenas låda och Lenas låda känns lite som förbjuden mark. Även om inte Lena är här känns det som en chansning att leta bland hennes saker. Av någon anledning så får jag för mig att hon kan märka det och bli arg. Fast egentligen, varför skulle hon bli arg? Jag letade bara efter stift och vad skulle hon ha att dölja? Anyway, jag känner mig bara lite skyldig varje gång jag öppnar den där lådan. Sarah - inkräktaren!

Ska man ta och göra något då? Kanske kan torka av färgburkarna eller något. Men det är fett skönt att det bara är en halvtimme kvar. I det här tempot kunde jag i och för sig kunna hålla på i två timmar till! Eller åtminstone en...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0