Upper East -

När man inser att man inte har något liv...

Haha, jag känner att jag är ungefär 5 år för gammal för att fylla i såna här grejer men jag KUNDE inte låta bli. Känner att en blandning av engelsk och svensk litteratur, båda från typ 1800-talet, har, istället för att öka min intellektuella förmåga, gjort mig väldigt oseriös och flummig. Men jag använder gärna min tid på helt fel sätt just nu!!!

Ja, ni fattar väl grejen med alldeles för många frågor som man ska svara på där första bokstaven alltid ska vara första bokstaven i sitt namn (svenska 1 på den meningen)

1. Vad heter du? Sarah med H
2. Ett ord på fyra bokstäver: Shot
3. Flicknamn: Siv
4. Pojknamn: Sivert
 5. Yrke: Sopgubbe
6. Färg: Snorgrönt
 7. Klädesplagg: Spetstrosor
 8. Mat: Snabbnudlar
9. Sak i badrummet: Sminkfläckar i handfatet
 10. Plats/stad: Stationen, där hänger man ju rätt mkt eftersom tågen alltid är inställda
 11. Orsak att vara sen: Simning första lektionen
 12. Något man skriker: SKÅL!
 13. Film: Sexornas show 2002
 14. Något man dricker: Shots
15. Band: Scotts
 16. Djur: Snigel (av fransk typ)
17. Gatunamn: Storgatan
.18. Bil: SVT (det finns faktiskt, egentligen Special Vehicle Team)
19. Sång: Salvati planeta (http://www.youtube.com/watch?v=CiVxBlGOoIU)
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Shotrace!!!

Någon som tycker att jag snöat in på shotar?


Kommentarer
Postat av: charlotte

hahahaaaa! XD

2009-03-26 @ 14:17:47
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0