Upper East -

Onsdag i korthet

Dagens outfit: Svarta jeans, lila topp och min nya blåa sjal samt nya örhängen och stövlar
Dagens tankar: Jag vill döda politikersnubbarna på bussen. Åtminstone skada dem lite grann
Dagens skoldag: Rätt chill med biologiexperiment hela dagen
Dagens beslut: Börja på magdans med Sayeh
Dagens aktivitet: Lovsångskväll på Livets Ord
Dagens godaste: Skorpor hos mormor
Dagens näst godaste: Baguetten på LO
Dagens gåvor: Ett halvt bibliotek från morfar
Dagens pain: Vädret helt klart
Dagens duktigaste: Avstod från fika i skolan samt bullen på LO
Dagens dåliga samvete: Jag kan inte en enda av livsfaserna
Dagens kommentarer: - Jaa, jag är ju så duktig på att fasta, Det syns ju på mig // - Men Jesus sa ju att det inte skulle synas att man fastar. Så du är ju duktig på att följa Jesus i alla fall
Dagens yeeeey: Alric har istället för att bli en jobbig fransman officiellt blivit min bror = inget mer "Kiss me, kiss me"

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag älskar dina "dagens" sara

2009-03-12 @ 22:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0