Upper East -

Sist men inte minst...

Som allra sista inlägg (lovar) kör jag igenom en dagens.

Dagens datum: 17-03-09
Dagens sinnesstämning: Varierande
Dagens triumf: Mot alla odds tränade jag efter skolan
Dagens andra triumf: Hittade en 20-lapp när jag skulle hämta cykeln =D
Dagens nederlag: Det är endast en dag kvar till provet
Dagens kemiska förening: Potatiumhydroxid
Dagens kemiska fenomen: En Newtanon
Dagens godaste: Skolans kycklingsoppa var faktiskt helt underbar (je suis une matvrak)
Dagens svåraste: Att få potatismjöl+vatten över hela händerna och samtidigt vara respektingivande framför ettorna
Dagens hang-up: Let us Wander, jag KAN inte sluta sjunga på den låten!!!
Dagens dåliga samvete: Att jag bloggat när jag borde ha pluggat kemi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0