Upper East -

Skola, simning, sång, gym och etik. Grattis

Den här dagen har jag varit så sjuuukt aktiv att jag bara vill säcka ihop i min säng. Jag har varit i skolan och haft livräddning i vatten (pain gånger 100 000, det var så jobbigt att jag helst vill skriva ett svärord). Efter det bar det direkt av till kyrkan och jag och M hade Vocal Coaching. Jag kan ju inte påstå att sjunga en melodi från 1500-talet med en text på gammelengelska från 1700-talet var exakt det jag hade förväntat mig men det gick faktiskt riktigt bra! 

Efter kyrkan bar det av till gymmet där jag och M använde våra allra sista krafter till att cykla i ca 40 minuter och sen träna överkropp på maskinerna. Och såklart avslutade vi med stretching, något som vår tard-idrottslärare borde börja med!

Och inte kunde jag bara åka hem och dö i en soffa utan etikplugg väntade där hemma. Prov imorgon, och jag har förträngt detta prov rejält till fördel för matteprovet. Och jag vill inte ens tänka på hur dåligt det kommer att gå i kemin nästa vecka!!!

Men nu har jag gått igenom de åtta livsfaserna (tillit-misstro, självständighet - tvivelinitiativ - skuldkänslor, arbetsglädje - underlägsenhet, identitet - rollförvirring, intimitet - isolation, generavitet - stagnation och slutligen integritet - förtvivlan. Visst var det åtta? Men inget stressplugg går upp mot en god natts sömn så nu ska jag sova lite! Det blir ju till att gå upp tidigt och ta bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0