Upper East -

Un mardi

Händelsefylld dag yao! Började i mer eller mindre koma (tänk Kalle Anka på Musses julafton) och blir såklart sen och är nära att missa bussen. På busshållsplatsen står även politikersnubbarna och mitt hjärta sjunker som en sten. Men här kommer det näst intill omöjliga: De är båda knäpptysta under hela bussresan! Det är sant, miraklernas tid är ännu inte förbi.

I skolan blir det inte mycket bättre när jag träffade Tollet som var lika trött. För alla som är inte redan upplevt situationen gäller alltså: Trött Ust + Trött Toll = Flumfabrik AB!!! Så istället för engelska blev det persiska. Men jag kände mig inte riktigt i form för att analysera ologiska dikter om vackra varelser, staplade böcker och stora molnlika symboler.

Fysikprovet vill jag inte prata om. Säger jag att det går bra går det säkert dåligt så jag håller käft om det. Åkte hem och dog i min säng istället. Jag kände att jag faktiskt var värd det. Jag var även värd en kebabtallrik med C (fast det känns som om jag inte kommer kunna äta på tre dagar) och sen gick jag och tränade med M vilket nog var det härligaste på hela dagen! Men är det bara jag som tycker att Linda Rosing + Hugo = Barnarov och ganska nasty?

Nej, nu ska jag dö lite till, den här helgen ska bli sååå lugn för mig! Riktig slapparkväll på fredagen och sedan den beryktade Rysslandskvällen hos E! Kan det bli bättre? Jag känner hur jag inte orkar gå ut på en månad! Fast det var ju rätt kul... Men någon måtta får det vara på torpet!


Kommentarer
Postat av: GK

va?!? var politikersnubbarna tysta? XD wtf XD

2009-04-03 @ 16:23:06
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0