Upper East -

Men great...

Ligger i min säng som ser ut som ett annat troll. Jag somnade nämligen i soffan när jag kom hem från jobbet och vaknade inte för än tre timmar senare, då med håret överallt. Och jobbet var jobbigt, fast dagen gick ganska snabbt. Jag gick mina jobbtider för påsklovet och jag känner mig inte särskilt pepp på att börja jobba kl 6.45 tre dagar av fyra. Jag tror inte att de kommer ha särskilt mycket nytta av mig innan åtta när min kropp har börjat fungera. P.A.I.N!

Och sen har jag massor av prov som jag inte har börjar plugga på! Biologin till exempel, hur fan ska det gå? Vad är transskription och vad är translation? Vad är mitos och metafos? Vad fan är det för skillnad på mRNA och tRNA? Jag kan göra ett korsningsschema, räcker det tror ni? Varför blir det alltid såhär för mig? Jag är aldrig förberedd till prov!

Nej nu måste jag rycka upp mig och faktiskt plugga lite biologi, det räcker inte med att sitta och gnälla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0