Upper East -

Egyptisk mytologi

Nu sitter jag, Tollet, GK och KhoKho i biblioteket och kämpar med PowerPointen. Vi har suttit i typ 3 timmar och pusslat och pysslat och jag tror att det blir riktigt bra när allt kommer omkring. Jag har hämtat typ 30 bilder från nätet och klippt ut dem så de får helvita eller svarta bakgrunder. Det tog typ en kvart per bild. PAIN!

Nu är vi snart klara men jag och GK måste ändå sitta kvar i skolan och skriva klart vårt svenskaarbete. Hamlet på modernt språk. Kul. Och framför allt är det kul att våra gruppmedlemmar svikit oss. Så vi får klara oss själva, men vem behöver dem? Det känns ändå som om det är jag och GK som fixar det bäst.
Vi är eliten, de bästa, de som fixar ALLT och bättre än alla andra! Eller något sånt...
Fast först blir det kaffe! PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0