Upper East -

The day of today

Dagens outfit: Svarta cheap monday, vitt linne, svart kofta, vita skor
Dagens frissa: Otvättat hår i hästsvans
Dagens utmaning: Riksprov i kemi
Dagens befrielse: Ångest inför kemiprov är över
Dagens trevligaste: Fika på Storken med Tollet, GK och KhoKho
Dagens halleluja: Storkens cheesecake, säger bara heaven på en tallrik!
Dagens märkligaste: Våra samtalsämnen under tiden
Dagens roligaste: KÖR! Har inte sjungit på evigheter
Dagens planer: Måste läsa ut den där jävla engelskaboken och skriva läslogg
Dagens trevliga överraskning: Ingen kemi nästa vecka!
Dagens inte riktigt lika trevliga överraskning: Vi ska ha engelska istället
Dagens inkomna sms: Jag svär på att en kille på discovery chanel precis sa potatiumhydroxid!
Dagens skickade sms: Påminn mig om din vinöppnare sen!

Hoppas att kemiprovet gick bra! Å andra sidan tror jag faktiskt att det gick mer eller mindre åt pipan. Hoppas på ett fett G som Mickans mamma uttryckte sig. Trevligt var det att fika efteråt i alla fall även om okejhetsfaktorn på samtalsämnena varierade. Snart ska jag ut och gå, det ska bli très trevligt. Men nu måste jag läsa "the human comedy".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0