Upper East -

Kristi Himmelfärd =)

Det har ju varit helt grymt skönt att vara ledig idag och jag har hunnit med så mycket! Våra strumpbyxor blev ju helt grymma, även om det var stjärnor ÖVERALLT i mitt hus när vi var klara. Och när vi tog av oss strumpbyxorna upptäckte vi att 1) De var fastlimmade i benet 2) När vi drog av oss dem lossnade typ 30% av stjärnorna igen! Men vi ska fixa det imorgon.

Imorgon ska jag först jobba. Jobbigt: Ja. Värt det: Ja. Jag behöver pengar till sommaren!!! 9.00-18.00, det kommer bli prima! Och sen så ska jag till CM för pasta med kören. Grejen är att det kommer bli ett ganska ovärt besök eftersom jag måste ´gå därifrån vid typ 20 i åtta och vi ska vara där vid sju. Men det löööser sig. För sen på kvällen blir det skiva i Sthlm med Carro och Emelie på Frans-August eller vad det nu hette. Det kommer att bli SKITBRA! Hur vi kommer hem och så blir en annan femma, men det löser sig det också. Det löser sig ALLTID =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0