Upper East -

Onsnight

Det blev exakt lika spårat som jag förväntade mig. Jag orkar inte ens TÄNKA på allt pinsamt vi gjorde den kvällen. Jag tror att jag ringde typ 10 pers (alla lika förvånade) och sa inte ett  vettigt ord till någon av dem. Framförallt inte till Alric när jag började vråla på franska och svenska om vartannat. Jag delade ut av min glass till typ halva Uppsala och satte resterande 5% på näsan, Carro ramlade i en buske, Astrid ramlade på golvet och det var bara så S J U K T!!!

Lägenheten såg helt hemsk ut när vi vaknade på morgonen, men jag och Carro städade =) Och om någonting skulle varit trasigt eller försvunnit så är det ändå fransyskans fel!!!


Kommentarer
Postat av: GK

the mantel of shame kallar på dig... XD

2009-05-30 @ 18:29:59
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0