Upper East -

Tisdagsnöje

Gissa vad jag gjort idag! Jag har försökt sammanfatta hela kemi B i ett worddokument. Jag satt från fyra till halv tolv. Och ändå orkade jag inte anteckna hela kapitel 17 eftersom det är typ 60 sidor långt och jag kunde det mesta.

Jag har lyckats sammanfatta en 300 sidor lång faktabok (dock är övningsuppgifter, kemiforum och laborationer med) på ett dokument på 12 sidor. Då ingår allt ifrån indikatorer till redoxreaktioner till isomeri till extration till mono- di- och polysackarider och självklart lite funktionella proteiner och metabolism.

Det var alltså ungefär det jag gjort idag! Kan jag kalla mig förberedd för provet nu? Kanske lite mer i alla fall. NÅGOT av dessa tolv sidor lär ju ha fastnat medan jag skrev det! Annars vore det riktigt, riktigt illa. Nu är mitt största problem att jag kommer få lite för lite sömn. Men det får jag tåla. Sova är för mesar. Fast nu kallar ändå sängen. Puss

Kommentarer
Postat av: charlotte

WOW vad satsigt! =D jag skulle aldrig palla göra något sånt själv... =P

2009-05-06 @ 14:03:48
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0