Upper East -

Vaaaaalborg!!!

Kan ju bara säga att någon annan kan ha nykter Valborg. I min Valborg ingick mest picknick, fylla, rökning och kommentarer om mitt klädval (som i och för sig kunde ifrågasättas). Jag och C hade planerat att gå ut med slutade på någon udda hemmafest hos en tjej med örhängen formade som supermario-svampar (som hon hade gjort själv av pärlplattor). Det var inte okej. Men så kan det gå. Hem kom vi med sista tåget (alltså inte så sent *tummen upp för oss* ) och slocknade sen i C's säng.
Det var alltså min Valborg, hur var eran?


Kommentarer
Postat av: The Toll

Haha, ja du såg själv hur min va! Haha, försöker fylla minnesluckorna, vi får diskutera på måndag XD

2009-05-01 @ 19:51:28
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0