Upper East -

Varje dag är en kamp

Nu är det måndag igen. Sitter på biologin. Jag är inte särskilt taggad på skola. Varje dag är numera en kamp mot sängen på morgonen. Varje gång väckarklockan ringer vill jag helst blunda och låtsas att jag inte hörde och att det nog är helg istället. Men inte idag för jag har inte varit i skolan sedan i måndags.

Denna vecka verkar också bli fullproppad. Mycket i skolan och även runt om. Men idag har jag i alla fall fått lön och kan ÄNTLIGEN köpa ett kaffekort. Haha, jag är så sjukt kaffeberoende! Men den här dagen blir nog bra ska vi se. Fast jag känner mig väldigt otaggad att möta en viss fylleringning sen i fredags...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0