Upper East -

When you are a Tuesday Girl

Den här dagen har varit riktigt chill. Jag hade en lektion och efter det gick jag till Jossan för att sitta hundvakt medan J var hos tandläkaren. Tråkigt nog hade hon tagit fel på dagen så det var lite onödigt, men jag var bara glad ändå! Först gick jag och Alma en prommis och sen mötte vi upp J och chillade i hennes lägenhet. Passade på att ha lite sister-sister-time om man säger så!

Egentligen är meningen att jag ska RÅPLUGGA engelsk litteratur just nu, men det verkar inte riktigt som de planerna går i lås. Istället lyssnar jag på Radio Deejay (jag får in alla MÖJLIGA kanaler på webradion!). Radio Deejay spelar vanlig musik, bara lite uppspeedad. Tänk typ Katy Perry och Britney Spears med discobas x)

Just nu är jag fett taggad inför:
1) LÖRDAG
3) SKOLAVSLUTNING
4) Mickan 18 ;)
5) GOTLAND
6) Taizé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0