Upper East -

Confessions on the litterär gestaltning

Jag har bestämt mitt projekt till litterär gestaltning nu: jag ska skriva en självbiografi. Nu ska jag bara komma på några vad jag ska göra. Jag har några idéer på minnen:
1) Min första tävling på Lagga
2) Malaysiaupploppet
3) Nians avslutning
4) Resan till Bryssel när vi höll på att frysa ihjäl
5) Bråket med Carro i åre som slutade med att vi åt nudlar i bastun
6) Rumänerna i Taizé
7) När jag träffade Charlotte första gången
8) Pappamusikalen
9) Söderfesten
10) En speciell gång när jag red ut med Sörli
11) Ett dagboksutdrag från USA
12) Första Danderydkvällen
13) När vi kom hem från Frankrike

Sen ska jag kolla igenom mina dagböcker, har ju ett par stycken om jag säger så. Men jag kommer nog inte ha med allt detta. Några andra förslag? Det känns som att mitt liv var jävligt ointressant i unga år =/ Eller så har jag bara förträngt allt =P

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ska du inte ha med mig?!!!!!! FUCKER!

2009-11-16 @ 10:14:53
URL: http://lestroixs.blogg.se/
Postat av: sarah

Bah, du är ju med i de flesta! Men jag vill ha ngt mer från kyrkan, vad ska jag ha?

2009-11-16 @ 13:05:31
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0