Upper East -

Le week-end

Helgen har varit intressant. Fredagkväll blev trevlig kväll som började med hummermiddag med mor och far och fortsatte med lite idol med Mikak och Carro och vidare till någon form av fest vid ängby där jag drack lite för mycket vin men hade ganska roligt ändå =)
Lördag blev jobb, övningskörning på Arlanda och ute i vildmarken mellan Märsta och Knivsta och avslutades med en sån där kväll med Mikaela där vi gör saker som bara är okej när vi gör det (typ peta varandra i ögonen och ligga i en hög. Jag misstänker att vi inte riktigt har en sund relation till varandra.

Idag har voice sjungit i Alsike och sen övningskörde jag på Arlanda samt märsta och sigtuna igen. Jag börjar bli riktigt bra nu! Det enda jag gör fel är att jag inte alltid hittar rätt och ibland kör lite för fort. Men vem kör inte för fort då och då egentligen?

Snart ska jag plugga. Snart. Jag ska bara vila en liiiten stund först =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0