Upper East -

Nu är man inte så jävla kaxig längre

Den här helgen har varit lika spejsad som alla andra helger. Fast inte riktigt, den slog verkligen inte förrförra fredagen, och tur var väl det. Men det var en utekväll på bridgan som utekvällar på bridgan brukar vara. Jag säger såhär: Jag orkar inte gå in på ALLA detaljer men jag är jävligt glad att vissa taxichaufförer är så otroligt snälla. Samma taxichaufför som körde oss till danderyd för 220 spänn körde från sthlm till knivsta och lämnade min mobil som jag glömt i taxin för 300 kr. Snacka om att komma undan billigt!

På morgonen var man å andra sidan inte lika kaxig som på kvällen. Mitt huvud var inte var 24 timmar tidigare när jag låg i en gudomlig säng på ett femstjärnigt hotell i Göteborg. Mer som ett jävla bombnedslag i Kabul x) Men nu är jag pigg och kry igen, vi återhämtade oss ganska snabbt med en frulle på donken, cola och filmen Bride Wars. Nejmen den här helgen har varit riktigt bra.

Dessutom var jag ju i Göteborg när familjen Öst (minus Jossan) gjorde road trip! Våra sängar var inte ur denna värld och inte frukostbuffén heller ;) Och sen är det ju hääärligt att vara med sin älskade familj också. Ah, jag gillar't =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0