Upper East -

Plugga, plugga, PLUUUGGA!

Om jag skulle få beskriva mitt liv med ett ord skulle det nu vara plugga. Det känns som om jag inte gör något annat! Jag går i skolan, tar en körlektion då och då, går lite promenader och resten av tiden pluggar jag. Snart är det Nationella MaD, Nationella SvB, prov i statsskick, ett prov om integraler och numerisk integration eller vad fan det nu heter. Just det, en skrivuppgift om Brott och Straff ska ju också vara inlämnat om en vecka eller något och till imorgon ska jag ha skrivit en kort essä på engelska om en bok jag inte läst. HippHurra!

Grejen är att jag dessutom har levt i förnekelse allt för länge och nu sitter jag här med skit upp till armhålorna och får hoppas på det bästa. Nu ska jag skriva den där engelskagrejen så jag får det gjort! Basta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0