Upper East -

Produktiviteten bara flöööödar!

Idag har jag hunnit med att göra massa bra saker! Det jag nästan är mest stolt över är att jag kom ihåg att lämna tillbaka en bok till biblioteket! Näst kommer att jag äntligen genomfört min presentation. Annars har jag faktiskt pluggat samhällskunskap i säkert två timmar (okej, kanske en överdrift, men nästan) OCH hunnit gå en promenad OCH lagat mat OCH städat köket OCH... inget mer. Men vadå, det var väl produktivt?

Och nu kallar sängen på mig för imorgon ska jag först upp och ha körlektion och efter det blir det risktvåan i Gillinge. Sarah kommer crasha biiiilen, nejdå, jag tror att det här kommer gå prima. Jag har körkortet som i en liten ask enligt mig själv ;)

SÖMN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0