Upper East -

Hoppla hela veckan

Jag kan ju inte påstå att mitt liv är en lugn liten slowfox på rosor just nu! Jag känner att jag har grymt mycket att göra, både i skolan och utanför.
För det första har jag matteprov imorgon, två essäer och ett filmmanus att skriva, samhällskunskapsprovet närmar sig och det är inte SÅ långt kvar till nationella ma D!
Inte nog med det, jag satsar ju på att köra upp innan 1:a november, vilket inte känns så stabilt eftersom jag knappt börjat titta på teorin. Kul.
Dessutom ska jag provjobba mitt första pass på Ica på fredag. Det ska bli nice, jag hoppas att det går bra. Wish me luck ;)

Men jag är fett taggad på helgen (man måste ju ha något att se fram emot också =D ). Det blir först någon form av danskväll på Orange som jag känns lite diffus men verkar ändå rolig, och sen tror jag att det blir en tur till estockholmo på lördag, fast jag är inte säker på att det är spikat. Det löser sig, det gör det alltid.

Men nu ska jag skriva vidare på min essä trots att jag inte känner att jag är den alertaste mörten i ån


Kommentarer
Postat av: TheToll

Jag kan hjälpa dig med teorin!!

Du ska svänga 3 kvarts vänster i en bakochframvänd rondell. När du kommer fram till busshållplatsen upptänker du att en elefant jonglerar med motorsågar. Du vet ju då att du absolut inte får svänga höger. Vilket parti i vänsterblocket ska du då gå med i? a)Vänsterfeministerna b)Sossepannan c)Miljömupparna d)Enad clementinfront

2009-10-14 @ 09:47:59
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Sarah

Bah, jag är bundis med LilleVille!

Nej usch, sånt sysslar vi inte med, jag är utan tvekan sossepanna med clementinvibbar

2009-10-14 @ 09:50:25
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-10-17 @ 12:31:08
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0