Upper East -

Trick or freak - it's friday

Jag är så fruktansvärt okoncentrerad på engelska c just nu! Istället tänker jag på hur taggad jag är på kvällen, jag har varit taggad sen i onsdags, för ikväll blir det utgång med en viss johansson i uppsala. Jag vet faktiskt inte hur länge sen vi var ute i uppsala tillsammans... Måste varit på BJ, Uppsala är ju så tråkigt nu för tiden!
I alla fall, outfiten är kirrad, förfesten är kirrad, kameran är laddad och nu jävlar kommer det bli ös!
Fast spelar de dålig musik kommer jag bli mäkta besviken!

I alla fall, jag vet inte hur kul det kommer bli att jobba imorgon, men jag har definitivt haft värre mornar kan jag redan nu lova! Wuhu säger jag bara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0