Upper East -

Cosmo: Seriösa Sören is the shit

YES!!! Alla tjejers källa till kunskap, Cosmopolitan, har i sitt nyaste nummer skrivit att JAG hade rätt! Citat: "Dags att bli seriöst sexig". Vem är det som tjatat om att det är dags att bli Seriösa Sören i två veckor nu? Var det månne jag?
Jag blev så nöjd att jag inte kunde låta bli att stryka under det med tuschpenna, haha.

Det står också "varva vilda partykvällar med bokklubben", vem vill joina en bokklubb? Jag kan förresten berätta att det kommer bli lugna gatan till 110% ikväll för mig. Jag tror att jag ska konversera med min familj, plugga matte och läsa Illustrerad Vetenskap. Kanske kolla på Discovery Channel. Eller är det att överdriva?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0