Upper East -

Helg igen =D

Nu är det helg igen och den här veckan har gått grymt snabbt! Det kanske inte var den allra bästa veckan i mitt liv när jag tänker efter. Å andra sidan har jag lekt Seriösa Sören hela veckan och pluggat och sånt så jag känner mig duktig. Och dessutom startade ju kören - wuhu!!! Sånt gillar vi!

Jag är dock jävligt pepp på kvällen som börjar med middag med familjen och fortsätter med Carro på Etage! Det kommer bli riktigt trevligt, förmodligen lugn och fin och vi får se hur länge vi stannar. Men sch, om min chef frågar så har jag suttit hemma och kollat på Pirates of the Caribbean med nallebjörnen i högsta hugg!

Nu ska jag gå ner och vara lite social med min familj och gosa lite med Almis ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0