Upper East -

Kom an kom an oktober!

Oktober är på ingång, jag kan inte säga att just Oktober är min favoritmånad men jag tror att jag kommer kunna hålla humöret upp så länge man fokuserar på de bra sakerna!
Okej, vad blir då ljuspunkterna i oktober?
1) Fredag, bowling/bio/något annat spejsat inplanerat
2) Lördag, förmodligen en riktigt nice utekväll i den stora huvudstaden
3) Torsdag nästa vecka, Sarah och Carro på Stocken =D
4) Carro fyller 19 =D
5) Jag planerar att bli mer eller mindre klar med körkortet
6) Ett steg närmare december som jag tror kommer bli awesome
7) Är det i oktober vi ska ha vår beryktade klassfest med Nv07d?
8) Idol har ju börjat, jag älskar idoltider ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0